søndag 10. april 2011

KOM 2

Hva er KOM? Jo, det står for Kort-O-Mania og er en utfordringstråd på forumet scrapping.no. Utfordringen går over 12 uker. Har ikke vært så aktiv akkurat på det forumet på en god stund, og den eneste konkurransen jeg har deltatt på der var med LO'er. Siden jeg ikke har laget en LO på det jeg kan huske, men derimot er inne i "kort-modus" for tida, våget jeg meg utpå en konkurranse igjen. Brukte en god stund på å vurdere om jeg skulle være med eller ikke... prestasjonsangsten slo til for fullt etter å ha laget et kort til den første uka, så det ble et bursdagskort som jeg leverte fra meg før jeg rakk å ta bilde av det.Temaet første uka var: DYR.

Den andre uka var temaet DIES og PUNCHERE, og jeg samlet opp nok mot til å sende inn et bidrag.
Etter messebesøk kjøpte jeg inn noen mønsterark i lilla og en ny puncher med sommerfuglmotiv, som jeg brukte på kanten. Punchet dessuten ut både mini hjerter og sommerfugler fra papirrester. Brukte bokstavdies som jeg embosset, samt en sommerfugldies som jeg også embosset med flere farger. Brukte også perlebånd og en blondebit.

Var ganske fornøyd med resultatet og kjente konkurranseinstinktet stige mot avstemmingsdagen. Responsen var kort sagt laber, men så var det jammen veldig høy standard på finalistene også. Lar meg ikke vippe av pinnen av den grunn. :-)

Ingen kommentarer: