søndag 3. april 2011

Et lite livstegn.... igjen...

Har hatt en smule PC-trøbbel en god stund nå. Min private PC er syk, det er noe med skjermen. Akkurat nå passer det dårlig å bruke tusenlapper på å fikse den. Strømregninger tar all overskuddskapital. AAAAAHHHHRRRGGGHHHHH!!!!!

For øyeblikket bruker jeg jobb-PC og irriterer vettet av meg fordi det er utrolig mye jeg ikke har "administrasjonsrettigheter" til å gjøre. Har vært inne på tanken opptil flere ganger å levere hele PC'n tilbake, særlig når jeg ikke engang fikk installere min egen printer! Makan til BARNEHAGEMENTALITET!!! Vi er da virkelig voksne mennesker og er stort sett i stand til å bruke hue i forhold til å ikke installere potensielt farlig programvare osv. Sukk.. dagens utblåsing.

Føler meg litt handikappet i scrappinga uten Silhouetten min, uten printer og fotoprinter, og uten Photoshop. Har godsnakket med samboern og fått han til å opprette en bruker på sin PC, men siden han bruker maskinen mye selv så er det jo litt begrenset hvor mye jeg vil forstyrre han også.

Har så smått begynt å bruke GIMP (fotobehandlingsprogram), som allerede er installert på PC'n og det gjør det i alle fall mulig å bearbeide noen bilder sånn at jeg kan få lagt dem ut. Så, om ikke så veldig lenge, legger jeg ut noen kort jeg har laget de siste par månedene. :-) Har blitt noen siden sist. :-)

Ingen kommentarer: