lørdag 1. mai 2010

Mer kort

Sjefen her i huset, altså 3-åringen, ble bedt i bursdag til en liten venninne fra barnehagen og da måtte mor til igjen. Ikke for at det spiller noen stor rolle for 3-åringen, men jeg kan jo ikke la en sjanse gå fra meg til å sette meg ned med kortlaging. Stempel fra Papilio, kartong fra Bazzil, annet mønsterpapir, alfabetstickers og annen stasj (usikker opprinnelse, stickersene er kjøpt på Europris). Nok en gang ble det et brettekort.



Og nok en gang, mye fint å få tak i av mønsterpapir, uten at man trenger å bruke så veldig mye annen stasj i tillegg.

Hva bliver det neste prosjektet tro? Er noen burdager nært forestående og dessuten har jeg dristet meg til å melde meg frivillig til å lage sommerkort til barnehagens ansatte. Kan vel like gjerne begynne, så jeg slipper å måtte ta mange netter til hjelp når det begynner å nærme seg. Juuuhuuuu!! Gleder meg allerede til å sette igang.

Ingen kommentarer: