lørdag 1. mai 2010

Kort og vineske

Flere bursdager å feire. I slutten av april var det tid for 70-årsfeiring. Tok en titt på StampARTic sine sider og fant oppskrift på noen fine brettekort. Hadde nettopp vært på scrappemesse og på kurs i bruk av alkoholbaserte tusjer. Jeg kjøpte et helt lass med Promarker tusjer og noen fine stempler fra Penny Black. Disse måtte jo prøves! Brukte ark fra Crafty Secrets Heartwarming Vintage Collection og Bazzil kartong, samt organzabånd, halvperler og roser. Inni stemplet jeg med swirlstempel. På baksiden distresset jeg bakgrunnen, stemplet og embosset.

 Forsiden

Halvåpent
Helt åpent
Bakside

Hva finner man på i gave til en 70-åring? I tillegg en som inviterer til bursdag og sier at man ikke skal ha med seg gave? Nå har det seg heldigvis sånn at damen er glad i god vin, så det ble en vin av det bittelitt dyrere slaget og en blomstergruppe. Vinmonopolets gaveesker er heller stusselige, og jeg får nervøs kløe av å se papir og papp udekorert, så jeg måtte gjøre noe med den.

Sånn ble det:

Har fått dilla på kort og stempling etter den messa. Skikkelig morsomt å ha ordentlige tusjer å jobbe med og å vite litt mer om hvordan de skal brukes. Takk til Gro Skansen Øyen for en fint kurs! :-)

Ingen kommentarer: